با آرزوی سلامتی همه پویا پژوهان عزیز به اطلاع می رساند با توجه به شرایط پیش آمده به دلیل بیماری کرونا تصمیمات ذیل جهت تداوم فعالیت سومین ” کاپ (کارسوق) ملی مهندسی ژنتیک ” اتخاذ شده است :

  1. با لطف و عنایت خداوند سومین کاپ ملی مهندسی ژنتیک تداوم داشته و مرحله نهایی آن نیز انجام می پذیرد. نحوه برگزاری مرحله نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

  1. برای فعالیت تیم ها همچنان اولویت پروژه ها با انجام کارهای پژوهشی است و در این راستا و برای جبران تاخیر به دلیل شرایط پیش آمده یک ماه زمان انجام پروژه ها تمدید خواهد شد این بدین معناست که زمان ارسال مقالات تا اول شهریور ماه تمدید شده است.

 

  1. به منظور تسهیل انجام فعالیت های پژوهشی در شرایط فعلی؛ ایجاد تغییرات در پروپوزال های ارسال شده به دبیرخانه در راستای ساده سازی و امکانپذیر شدن انجام پروژه ها در پژوهشسراها و یا مدارس قابل پذیرش میباشد می باشد. لازم به ذکر است ارسال نسخه جدید پروپوزال به دبیرخانه نیاز نمی باشد.

 

  1. تیم هایی که امکان انجام پروژه های عملی به هیچ عنوان برای آنها وجود ندارد، می توانند مقاله مربوط به پروپوزال خود را به صورت مقاله مروری آماده نموده و در رقابت نهایی شرکت کنند. لازم به ذکر است که داوری مقالات پژوهشی و مروری جداگانه صورت گرفته و برگزیدگان هر بخش نیز جداگانه معرفی می گردد.

 

  1. با توجه به علاقمندی بسیاری از تیم ها برای انجام پروژه پژوهشی و با توجه به شرایط پیش آمده، تیم هایی که با ارسال مقاله مروری در رقابت نهایی سومین کاپ ملی مهندسی ژنتیک شرکت می کنند این فرصت را خواهند داشت که با فراهم شدن شرایط و تکمیل پروژه های پژوهشی خود، در رقابت های پژوهشی چهارمین کاپ ملی مهندسی ژنتیک شرکت نمایند.

 

  1. فرمت نگارش مقالات در اطلاعیه های بعدی در اختیار تیم ها قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست