مرحله کشوری دومین کارسوق ملی مهندسی ژنتیک در تاریخ ۱۰ ابانماه ۱۳۹۸ به میزبانی استان البرز برگزار شد. ۲۳ تیم متشکل از دانش آموزان پایه هشتم و نهم از استان های کشورمان در این رقابت حضور به هم رساندند.

در آغاز مراسم گروه های منتخب از مرحله ی اول داوری پوسترهای پروژه پژوهشی خود را به همراه اثار و سوغاتی هایی از استان هایشان را در غرفه هایی به نمایش گذاشتند.

بخش اول داوری تقریبا حدود ساعت ۹ اغاز شد. تیم های راه یافته به مرحله دوم داوری متشکل از دانش اموزان دختر و پسر درگروه های ۲ تا ۶ نفر در دومین کارسوق ملی مهندسی ژنتیک حضور پیدا کردند. در این مرحله دانش اموزان مبانی پروژه پژوهشی خود را با جزئیات و آزمایش های انجام شده به مدت ۲۰ دقیقه در مقابل داوران ارائه می دادند . علاوه بر ان هر کدام از تیم ها می بایست طرح خود را در پاورپوینت هایی به نمایش می گذاشتند. هم چنین بعضی از تیم ها آزمایش های خود را به صورت عملی انجام دادند و ما شاهد به نتیجه رسیدن طرح هایشان بودیم. داوران اقای مهندس رضا بهروزی، آقای مهندس امید زارعی، خانم دکتر عفت غدیرزاده و خانم دکتر نساء جعفری طرح ها را بررسی کرده و در انتها با پرسش و پاسخ پروژه ها را به چالش کشیدند. بخش اول این مرحله تا اذان ظهر ادامه پیدا کرد و هم چنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست